سمراش ابزاری فوق العاده برای سئو

بازاریابی دیجیتال دشوار نیست.این دلیل ایجاد سمراش است.سمراش ابزاری برای بررسی رقبای آنلاین است.در این پست ما قصد داریم ابزار Semrush را معرفی کرده و به صورت مقدماتی نحوه کار با آن را یاد بگیریم.

سمراش چیست؟

semrush یک مجموعه ابزار آنلاین برای برای بهبود دیده شدن سایت شما در فضای آنلاین است.ابزارهای سمراش اطلاعات زیر در اختیار شما قرار می دهند:

  • بهینه سازی موتورهای جستجو(SEO)
  • پرداخت به ازای هر کلیک(ppc) ، یک مدل تبلیغات اینترنتی است.
  • تحقیقات کلمه کلیدی
  • آنالیز رقبا
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • روابط عمومی (PR) ، تولید محتوا برای جذب مشارکت عمومی مخاطبان
  • بازاریابی محتوا ، رویکرد استراتژیک برای تولید و توزیع انواع محتوا
  • درک عمیق بازاریابی
  • مدیریت کسب و کار
تصویر بررسی کلی سایت دیجی کالا در سمراش
تصویر بررسی کلی سایت دیجی کالا در سمراش

جمع آوری اطلاعات سمراش

دو راه برای جمع آوری اطلاعات در سمراش وجود دارد

راه اول کاربر نام دامنه را در نوار جستجوی بالای سایت وارد کرده و semrush کلمات کلیدی و سایر گزارش ها از جمله لینک های ورودی مربوط به آن سایت را جمع آوری کرده و در دیتابیس خود ذخیره می کند.

روش دوم تعریف پروژه است که در این روش سمراش به داده های خارج از سایت نیز دسترسی خواهد داشت.

انتخاب جعبه ابزار شما در سمراش

شما به عنوان یک مشترک سمراش به تمام ابزارهایی که توسط آن ارایه می شود دسترسی دارید.البته ممکن است در آینده به بعضی از این ابزارها نیاز نداشته باشید.

منوی بالای سایت شامل گزارش ها و ابزارها است که انتخاب آنها را برای شما آسان می کند.این ابزارها شامل بهینه سازی متورهای جستجو ، تبلیغات ، رسانه های اجتماعی ، بازاریابی محتوا و تحقیقات رقبا است.به این ترتیب سمراش همه ابزارهای مورد نیاز شما را با دسته بندی های مناسب در یک جا جمع کرده است.

جعبه ابزارهای سمراش
جعبه ابزارهای سمراش

وارد کردن درخواست ها

یکی از ساده ترین کارها در semrush وارد کردن نام دامنه و دریافت یک گزارش مرور کامل در مورد آن سایت است.در ادامه سمراش همه اطلاعات مورد نیاز برای مطالعه و تحقیق در مورد آن سایت را در اختیار شما قرار می دهد.

در این گزارش کلی لینک هایی برای گزارشهایی با عمق بیشتر ، تجزیه و تحلیل لینک ها ، کلمات کلیدی ارگانیک و خریداری شده و … وجود دارد.شما همچنین می توانید رقبای اصلی یک وب سایت ، کلمات کلیدی ، یک لینک ها و … نیز پیدا کنید.

تحقیقات کلمات کلیدی در سمراش

این کار نیز فوق العاده آسان است و شما فقط لازم است کلمه کلیدی مورد نظرتان را وارد کرده و گزارش آن را دریافت کنید.این گزارش شامل تمام اطلاعاتی ایت که شما نیاز دارید.با استفاده از ابزار keyword magic tool شما می توانید میلیونها کلمه کلیدی ایجاد کرده و آنها را در گروههایی سازماندهی کرده و بدین وسیله تحقیقات خود را سازماندهی کنید.

ایجاد گزارش ها

در هر زمان شما می توانید گزارش هایی به صورت اکسل و صفحات گسترده برای تحقیق های بعدی خودتان ذخیره کنید.همچنین شما می توانید این گزارش ها را با فرمت pdf نیز ایجاد کنید.گزارش های سفارشی شامل ردیابی موقعیت ، حسابرسی سایت ، ردیابی شبکه های اجتماعی و …

به علاوه شما می توانید گزارش های گوگل آنالیتیک و کنسول جستجوی گوگل را نیز به صورت اسکرین شات به گزارش خودتان اضافه کنید.

نتیجه گیری

گزارش ها و ابزارهای سمراش داده های بسیار زیادی را در هر مورد ارایه می کنند و هر کس می تواند با توجه با آموزش های موجود در سایت سمراش به صورت بهینه و موثر از آن استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *